مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 12:222022-09-14پزشكي

دروازه عاشقی| ارائه 500هزار قلم دارو در مرز شلمچه


زینب جوانمردی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفتگو با خبرنگار فارس در مرز شلمچه، اظهار کرد: با توجه پیگیری های مستمر از سوی این معاونت با سازمان غذا و داروی کشور برای اختصاص انواع سرم و داروهای سهمیه ای موردنیاز  به منظور برگزاری مراسم جامعه پزشکی تحویل داده و مصرف شده است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی آبادان، تصریح کرد: در حال حاضر با کمبود دارویی در داروخانه شبانه روزی شلمچه مواجه نیستیم ضمن اینکه به طور روزانه و مستمر و به منظور جایگزینی داروها و ملزومات مصرف شده، این اقلام  تامین می شوند.

وی با اشاره به این موضوع که دارو و ملزومات موردنیاز از روز 10 شهریور به داروخانه شلمچه انتقال یافت و با تجهیز  آن، در روز شنبه 12 شهریور،  داروخانه شبانه روزی مرز شلمچه رسما کار خود را آغاز کرد، یادآورد شد: ین داروخانه خدماتش را طبق تجویز پزشک و تحت نظر مسئول فنی داروساز داروخانه براساس نسخه دارویی به زائران ارائه می کند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: برای اولین بار داروسازان در هر دو شیفت صبح و شب بطور 12ساعته در طول شبانه روز در داروخانه حضور دارند تا به این ترتیب بهترین خدمات و با بالاترین کیفیت به زائرین عزیز ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عاشقی| ارائه 500هزار قلم دارو در مرز شلمچه

دروازه عاشقی| ارائه 500هزار قلم دارو در مرز شلمچه